Vállalati hírek » A Bonbonetti Csoport az Édes Napok Édességfesztiválon

Idén harmadik ízben rendezték meg a nagy sikerű Édes Napok Budapest Csokoládé- és Édességünnepet, ezúttal a Budai Vár helyett a könnyen megközelíthető Millenárison.

Az Édes Napok Budapest Csokoládé- és Édességünnep fővédnöke Dr. Szócska Miklós egészségügyért felelős államtitkár, szakmai fővédnöke pedig Sánta Sándor, a Magyar Édességgyártók Szövetségének elnöke, a Bonbonetti Csoport vezérigazgatója volt. A szakmai seregszemlét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az Édes Napok idén az OMÉK (Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár) hivatalos, kihelyezett társrendezvénye volt.

A Bonbonetti Csoport kezdetek óta résztvevője a fesztiválsorozatnak, hiszen a legnagyobb magyarországi édességgyártóként küldetésünknek érezzük a minőségi csokoládé népszerűsítését. Ebben az évben az innovációkra fektettük a hangsúlyt: a fesztiválon bemutattuk új cukorka-szortimentünket, magas kakaótartalmú Bonbonetti Elegance táblás csokoládéinkat, illetve legújabb különleges Nosztalgia szaloncukor választékunkat. Ingyenes bonbonkóstolóink, gyermekprogramjaink, zenés teraszunk garantálta, hogy az érdeklődés a 3 nap alatt töretlen legyen.

A harmadik Édes Napok vendég országa Svájc volt. A számtalan ismert svájci világmárka mellett díjnyertes svájci csokoládémanufaktúrák tulajdonosai is eljöttek bemutatókat tartani profiknak és ínyenceknek egyaránt. A fesztivál sztárvendége pedig Chantal Coady volt, aki Londonból érkezett és előadásokat tartott, természetesen csokoládé témában. Szakértelmét és hozzáértését nem kérdőjelezhetjük meg, hiszen neve szerepel a Rococo csokoládébolt és a londoni Csokoládé Akadémia alapítói között.

A fesztiválon különleges kézműves csokoládék, világhírű márkák randevúztak nemes borokkal, remek pálinkákkal és gourmet gasztronómiával. Napközben családi programok, szakmai workshopok, kézműves csokoládékészítő kurzusok színesítették a programot.

A csaknem 20 000 látogató a bizonyítéka annak, hogy igény van a szakma kulisszatitkainak megismertetésére, a minőségi csokoládéfogyasztás pedig egyre népszerűbb Magyarországon is.

A Bonbonetti

Több mint 140 éves szaktudással a hátunk mögött ismerjük az emberek ízlését és igényeit, hiszen már 3 generáció óta készítjük a csokoládét.

Tovább 
  International Food Standard (IFS)
Version 6. April 2014
Product Scope 6: Confectionary